Monday, March 12, 2012

දන් දීමයි ! පින් දීමයි !

බොලාට කියන්න මට පරණ හුටපටයක් මතක් වුනා නෙව. ඉතින් ඕං මට හිතුණා බොලාට මෙක කියාපිනාලා යන්න.
 මීට ටික දොහකට කලියෙන් මං කොම්පීටර කලාස් ගියා නෙව. ඉතින් අපේ ගෙදර තියෙනවා ජම්බූ ගහක් ඕං. ඕකේ ජම්බු හැදෙන්න ගියාම ලොරියකට ජම්බු. ඉතින් නිකාං නිරපරාදේ ඉදිලා වැටිලා යනවා. කොරන්ට දෙයක් නැති කමට මාත් ඕං සිලි සිලි මල්ලක් පිරෙන්ටම ඇරන් ගියා කියමුකෝ කලාස් එකට. හප්පේ ඉතින් දන්නැද්ද පෙරෙත හැත්තට අමුර්තය හම්බවුනාහේ ඒව්වා ගිලින ගමන් මට කියාපි බොට වැඩි වැඩියෙන් ජම්බු ලැබෙන්ට ඔනෑ කියාලා. අනේ අම්මාපල්ල මුන්ගේ @#$@#^&* ට මං කියෙව්වා යකුනේ බොලාට බැරිද ඊලග වතාවේ ජම්බු වෙනුවට ඇපල් ලැබෙන්නයි කියලා ප්‍රාර්ථනා කොරන්න. මං මේ ජම්බු එපා වෙලා කරලන්න දෙයක් නැතිව ඉන්නවා මුන් තව වැඩි වැඩියෙන් ලැබෙන්නලු.
      මං මේ බොලාට කියන්නේ කවුරු නමුත් මොනවා හරි දුන්නාම එව්වාම ලැබෙන්න කියාලා ප්‍රාර්ථනා කොරන්ට යන්න එපා. මොකද සමහරු ඔය පිනට දෙන්නේ කරලන්න දෙයක් නැති නොටනේ. නැත්නං ඕං ඇඹුල් තියල් කොරල හරි තියා ගනී. ඒ හින්දා ඒ මනුස්සයා ප්‍රාර්ථනා කොරන දෙයක් ලැබෙන්නැයි කියාලා ප්‍රාර්ථනා කොරාපිය. 

No comments:

Post a Comment