Friday, April 6, 2012

ආදරයයි කෑදරයයි 

බලපන් ඉතින් මේ ආදරයක් හින්ද මට වෙච්චි දෙයක්. මං ඉතින් බොලාලා දන්නවනේ කාටත් ආදරෙයි කියලා කියනවනෙව. එහෙමයි කියාලා මේ සමහර එවුන් මං දිහා වැරදියට බලනව නෙව. මුං හිතන්නේ මං කෙබරයක් කියනවැයි කියාලා නෙව.
  හැමෝම ඉතින් වෙන කාටවත් නැතිව මට විතරක් ආදරය කොරන කෙනෙක් හොයන්නට නෙව තනන්නේ. ඉතින් බොලව් මුන් ආදරය කියන්නේ අහවල් එකක්දැයි නොදැන මං දිහා ඔහොම බලන එක හරියෑ. ආදරය කියන්නේ අත්හැරීමනෙව. හුගක් ඈයෝ හිතාන ඉන්නේ ආදරයකියන්නේ ලිංගික ආසාව නිසා යමෙක් ආශ්‍රය කිරිමට ඇති කැමැත්තට කියල නෙව. ඒකට කියන්නෙ බොලව් ආදරය නොවේ කෑදරය. නැතිනම් රාගය.
  ඉතින් බාං ආදරය කියන්නේ යමෙක්ගේ සතුට වෙනුවෙන් ඕන එකක්, එයාව උනත් අත්හරිනවා කියන එක නෙව. එතැන කිසිම බැදීමක් නෑ බාල්ලා. ඉතින් මං කියන්නෙත් මං ඔයාට ආදරෙයි , නැතිනම් ඔයාගේ සතුට වෙනුවෙන් ඔයාව අත් අරිනවා කියල නෙව. ඉතින් බොලාලා විසේසොයෙන්ම ගෑනූ  දැරිවියො එහෙම මං ආදරෙයි කිව්වම මං දිහා වැරදි විදියට බලනව එහෙම නෙවෙයි ඕං.  

No comments:

Post a Comment