Friday, August 9, 2013

පෑදුනු මිණිමුතු වීය ගිනිසිළු 11

“එයාගේ තාත්තා දහම්පාසල් ළමයින්ට ඇදුම් පොත්පත් එහෙම ඩොනේට් කරනවා. ගිය ඉරිදා එයා ඒ ඉවෙන්ට් එකට ගිහින්, මොකද ඔච්චරටම ඉනෝකා ගැන අහන්නේ, කොල්ලගෙ හිත ගිහින්වත් ද? ආ..“

“අනේ එහෙම දෙයක් නෑ. මගේ ස්කොලේ හිටියා පද්මා කියල යාලුවෙක්, එයත් ඉනොකා වගේමයි. මං නිකන් ඇහුවෙ“ කියලා මං කිව්වා. ඒ පාර ඒකි මට කොලොප්පන් කරන්න පටන් ගත්තා.
“ආ ආ පද්මා නේද, ඉතින් ඉතින් පද්මාව අමාරුවෙ දාලා කොල්ලා කොළඹ පැන්නා නේ“
“පිස්සු ද අනූෂා එයා මගේ සහෝදරියක් වගේ. මගේ එහෙම දෙයක් තුන් හිතකවත් තිබුන්නෑ“ කියලා මං අමනාපෙන් වගේ කිව්වා.
ඒ පාර එයා “අයියෝ මං විහිලුක් කලේ. ජස්ට් අ ජෝර්ක්, ඩෝන්ට් ගෙට්ඉට් මච් සීරියස්“ කියා කියල, ආයේ “ඇත්තටම අරවින්දට ස්කෝලේ ගර්ල්ෆ්‍රෙන්ඩ් කෙනෙක් හිටියෙ නැද්ද“ කියලා ඇහුවා.
“ඒ කියන්නෙ ආදරවන්තියක් ද, අපෝ නෑ. ඒ කාලේ අපිට ඕවට වෙලාවක් තිබ්බෙ නෑ, සමහර අයටනම් හිටියා, ඒත් මටනම් ඊට වඩා ඕන තරම් ප්‍රශ්න තිබුනා හිතන්න“ කියලා මං කිව්වා.
ඒ පාර අනූෂා කියනවා “ඔය ඉතින් ඔයා සීරියස් ගන්නවනේ, මං කිව්වේ ඉතින් ඔය කාලෙට ඒ වගේ දෙයක් නැත්නම් කිසි ගෝ එකක් නෑ නේ. මේ කාලෙට ලයිෆ් එක එන්ජෝයි කරන්න එපැයි“ කියලා. මහ පිස්සු කෙල්ලෙක්.
මං කිව්වා “අනේ මීට වඩා මොන ඇන්ජෝයිද, මට මේ ඉන්න විදිය හොදා“ කියලා. ඒ පාර ඒකී  “අනේ ඉන්න. අයි නෝ අබව්ට් බොයිස් වෙරි වෙල්. ඉන්නකො මං ඔයාට ලයිෆ් එක එන්ජෝයි කරනහැටි කියා දෙන්න“ කියලා මං දිහා රොමැන්ටික් බැල්මක්  දාලා මේකී මගේ උරහිස අල්ලා තල්ලුවක් දැම්මා. එක පාරටම වාහනේ දකුණට කැපුනා. තව පොඩ්ඩෙන් ඇක්සිඩන්ට් වෙනවා.
මට තරහ ගියපාර මං කිව්වා“ ඔයැයිට පිස්සුද අනූෂා, තව පොඩ්ඩෙන් හැප්පෙනවනේ“ කියලා. කෙල්ලත් ටිකක් බය වෙලා හිටියේ. “අනේ සොරි අනේ, මං හිතල නෙවේ කලේ, ප්ලීස් ෆොගිව් මී ප්ලිස් ප්ලීස්.. “ කියලා ඇස් දෙක චුටී කරලා මං දිහා පොඩිඑකියක් වගේ බලං හිටියා. ඒ බැල්මට මටත් අප්සෙට්. ඒ පාර මං කිව්වා “හරි හරි, මීට පස්සෙවත් ඔය වගේ මෝඩ වැඩ කරන්න එපා. වාහනේ හැප්පුනානම් එහෙම, මට සර්ගෙන් ඉන්න හම්බවෙන්නෑ. “ කියලා. 

එදා රෑ නිදාගන්න ගියාම හවස වෙච්ච දේවල් ආපහු මතක් වෙන්න ගත්තා. “ඇත්තටම අනුෂායි ඉනෝකායි කොච්චර වෙනස් ද, ඒත් ඉතින් ඉනෝකා දැක්කෙත් අද, එක දවසකින් ගැනියෙක් මනින්න පුලුවන් ද, එක වගේ පෙනුම තිබ්බට ඉනොකා පද්මා වගේ කියල හිතන්න බෑනේ“ ඔය විදියට එක එක දේවල් හිතෙන්න ගත්තා. මං හිතන්නේ එදා මට නින්ද යනකොට රෑ දොළහත් පහුවෙන්න ඇති.

Next chapter - http://asanka-mind.blogspot.com/2013/08/12.html

2 comments:

  1. පරණ එව්වා ටිකත් කියවලා කමෙන්ට් කරන්නම්කො...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඔව් ඔව් නිවී සැනසිල්ෙල කියවල බලන්න. බලලා අදහසක් දමලායන්ට.

      Delete