Friday, January 6, 2012

අළුත් ඇරඹුමක්

ඉතින් යාලුවනේ දැන් 2012 වසර ආරම්භයත් සමග නැවතත් ලියන්නට සිතුවේ මගේ ලගම මිතුරන් කීප දෙනෙක්ගේ ඉල්ලීම ප්‍රතික්ෂේප කල නොහැකි නිසාය. මීට   මාස දෙකක් පමණ කාලයකට පෙර මෙම බ්ලොගිය ලිවීම නතර වූයේ සරසවියේ වැඩ අධික වූ නිසාත් මෙහි වටිනාකම මිනුම් කල නොහැකි වූ නිසාත්ය. නමුත් පසුගිය කාලය තුල මට නොයෙක් විදියේ ඇරයුම් ලැබුණා නැවතත් ලියන මෙන්. ඉන් මෙහි යම් වටිනාකමක් ඇති බව මට වැටහුනා. ලියන්නට නොහැකි වීම ගැන මම ඔවුන්ගෙන් සමාව ඉල්ලන අතර මාව දිරිමත් කිරීම වෙනුවෙනුත් අඩුපාඩු පෙන්වා දීම වෙනුවෙනුත් ඔවුන්ට කෘතඥ වෙමි. වැඩ රාජකාරි බහුල වුවත් ඔවුන් වෙනුවෙන් ඉඩ ලැබෙන හැටියට ලියන්නට මා සිතමි. සෑම විටම සතුටින් සිටින සමාජයක් බිහි කිරීම මෙහිලා මාගේ අරමුණ කොට ගනිමි. මෙවර මට කොතක් දුරට ගමන් කල හැකිදැයි යන්න ඔබේ ප්‍රතිචාර මත තීරණය වේවි. මින් ඉදිරියටත් ඔබේ සහයෝගය බලාපොරොත්තු වෙමින් නැවතත් ඔබට ආයුබෝවන් කියමි.

No comments:

Post a Comment