Saturday, November 3, 2012

අවසානය

“දැන් මට ඇවිදින්න පුලුවන් නේද අම්මේ ?“
මං අම්මාගෙන් එසේ ඇසූයේ දිනක් අම්මා එසේ කියා තුබූ නිසාය. ඒ මීට මාස කීපයකට කලිනි. එදා අපි ගමනක් යමින් සිටියෙමු. හැමදාම වාගේ මා යන්නේ තාත්තාගේ කරේය. අයියාත් නංගීත් පයින් යද්දී තාත්තා මා වඩාගෙන යාම මට මදිකමකි. ඒ නිසා අසල සිටී අම්මාගෙන් මා මෙසේ ඇසුවේය.
“මට ඇයි අයියලා වගේ ඇවිදින්න බැරි?“
“එහෙම තමා පුතේ හැමෝම. ඒකට පොඩි ඔපරේෂන් එකක් කරනවා. එතකොට තමයි ඇවිදින්න පුළුවන් වෙන්නේ“
“එතකොට ඇයි මට කලේ නැත්තේ?“
“ඔයා තාම පොඩී නේ. තව ලොකු වෙන්න ඕනනේ“
“ එතකොට නංගි පයින් යන්නේ එයත් තාම පොඩි නේ“
එයට පිළිතුරක් දීම වෙනුවට අම්මා එකවර ගල් ගැසිණි. ටික ටික ඇස් දෙක රතු වෙත්ම අම්මා නංගී දෙස හැරී “චූටි දූ මෙහාට එන්න“ යැයි කියමින් නංගී දෙසට ගියාය.

ඒ නිසා මේ කලේ ඒ ඔපරේෂන් එකයැයි මට සිතුණි. මා ඇසු පැනයට අම්මා “ඔව් මයෙ පුතේ කියමින් මගේ ඔලුව අත ගැවාය. ඇගේ දෙනෙත් කදුලින් බර විය. ඒ සතුටු කදුළු විය හැක.

රිජ්වේ ආර්යයා ළමා රෝහලේ මාස කීපයක් විවිධ හෙදකම් වලට භාජනය වෙමින් සිට ටිකට් කපා නිවසට ආවත් විවිධ ආසාත්මිකතා නිසාත් නැවත නැවත රෝල් ගත වීමට සිදු විය. වම් අතෙහි පිට අල්ලේ ද වැලමිට හරියේද දිගින් දිගටම කටු ගැසීම නිසා ඇතිවූ පැසවීම් නිසා එම ස්ථාන ද මැහුම් දැමීමට සිදු විය.
ඊට අමතරව සෑම දිනකම තුන් වේලටම තුවාල වේලීමට ගන්නා ඖෂධ නිසා තොල් ද සම ද වියළිමට ලක් විය. දිගින් දිගටම ක්ලිනික් සදහා කොළඹ යාමට ද සිදු විය. නමුත් මගේ මතකයේ නොමැකෙන සිද්ධියක් වූයේ මැහුම් කපන දවසේය.
 එදින අම්මා මාව වඩාගෙන සිටි අතර වෛද්‍යවරයා මැහුම් කැපීම ආරම්භ කලේය. එවිට දැනුණු වේදනාවෙන් රෝහල දෙවනත් වන තරම් කෑ ගැහිල්ලක් පිට විය. මා ගිරිය යටින් බෙරිහන් දෙද්දී අම්මා මට ජනේලයෙන් පිට තුබූ අඹ ගසක් පෙන්වමින් අන්න පුතේ ලේනා අර අර යැයි කියමින් ඒ දෙසට ඇගිල්ල දිගු කරමින් සිටියාය. මම ලේනා බැලීමට උත්සහ ගනිද්දීම පිටට පිහිපාරක් අනින්නා සේ වේදනාව වැඩි වන්නේය. ඒ දවස මට තවමත් මතකය.
මාත් අම්මාත් ඒ අවුරුදු පහෙන් වැඩි කාලයක් ගත කලේ රෝහලේය. නමුත් රෝහලෙන් සමු ගැනීමට තවත් බොහෝ කාලයක් යනු ඇත. මන්ද තව තවත් අවුරුදු පහකින් නැවතත් මා මාරයා හමු විය යුතුය.
එතෙක් මටත් මගේ  පවුලේ අයටත් හොද කාලයක් උදා වෙයිද?
මේ කතාව "ඉන් පසු ඒ  කුමාරයාත් පවුලේ අයත් සතුටින් ජිවත් වුනා" කියලාඉවර කරන්නද? 

2 comments:

  1. Tell us about it more bro. Sure this is a moral story !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Anonymous :)
      I will, but not now. I think it's time to break.

      Delete