Wednesday, January 2, 2013

වෙනස

සුභම සුභ අලුත් අවුරුද්දක් වේවා හැමෝටම !.

මං ප්‍රාර්ථනා කල පලියට අවුරුද්ද සුභ වෙනවනම් ඉතින් මොනා කරන්න බැරිද නේද?. කමක් නෑ ඉතින් ඒක අපේ සංස්කෘතිය නෙව. ඉතින් තවත් දින දර්ශනයක් ඉවර උනා. අවුරුදු 1.5 ක් විතර වෙන මගේ බ්ලොගිය දිහා බැලුවම මහ ලොකු ප්‍රසිද්දියක් නැතත්  යම් ජනප්‍රියතාවයක් ඇති බව පේනවා. පෝස්ට් 150ක්, අනුගාමිකයන් 28ක්, කොමෙන්ට් 150ක්, කට්ටිය 4500ක් විතර ඇවිත් ගිහින් තියෙනවා. මෙතෙක් කල් මා සමග හිටපු හැමෝටම බොහොම ස්තූතියි !.

මේ අවුරුද්දේ මං හිතුවා වෙනසක් කරන්න. මහ ලොකු වෙනසක් නෙවෙයි. මගේ කතාව පළමු පරිච්ඡේදයත්, යථාර්තය සොයා යෑමේ ගමනත් අවසන් කරපු නිසා මං හිතුවා වෙනස් මාතෘකා දෙකක් පටන් ගන්න. මගේ කතාව වෙනුවට ඉදිරියට ඔයාලට මම නව කතාවක් ගේන්නයි ඉන්නේ. යථාර්තය සොයා යෑම (මං හිතනවා ඔයාලට දැන් ලෝකය ගැන හොද අවබෝධයක් ඇති කියලා ) අවසානයේ මං හිතුවා අපේ රටපිට ඉන්න මිත්‍රයන්ටත් ප්‍රයෝජ්ජන් වෙයි කියලා සතුටින් සිටිමේ ක්‍රම කීපයක් විස්තර කරන්න.

ඉතින් මං හිතනවා මෙතෙක් කල් මාත් එක්ක හිටිය වගේම ඉදිරියටත් ඔයාලා මාත් එක්ක ඉදී වී කියලා. එක් පුද්ගලයෙක් හෝ මගේ ලිපි කියවලා ප්‍රඥාව දශමයකින් හෝ වැඩි කර ගත්තානම් ඒ තමා මගේ එකම බලාපොරොත්තුව. ඔබ සැමට නිවන් සුව ලැබේවා !

No comments:

Post a Comment