Friday, January 4, 2013

කතෘගෙන්.....

මං කිව්වනේ අලුත් අවුරුද්දේ අලුත් කතාවක් කියනවා කියලා. මේක හැබැයි ඉතින් මගේම කතාවක් නෙවෙයි. මේක අපේ පියාණන් විසින් ලියපු කතාවක් ඇසුරින් ලියන එකක්.

අපේ තාත්තා වාසිටියේ ඉන්දැද්දි ලියපු නව කතාවක්  අහම්බෙන් වගේ මීට අවුරුදු  10කට විතර කලින් මා සතු වුනා. ඒකේ නම තමයි “පෑදුනු මිණිමුතු වීය ගිනිසිළු“. මං ඒ කතාව තුන් පාරක් විතර කියෙව්වා. ඒක ලියල තිබුණේ තාත්තාගේ යාලුවෙකුගෙ අත් අකුරින් ඒ කියන්නේ ඒක තමයි ඔරිමජිනල් පොත. මන් ඒක මීට අවුරුදු 8කට විතර කලින් මගේ මිත්‍රයෙක් ට කියලා බයින්ඩින් කරවගෙන තියා ගත්තා. නුමුත් කවුරුන් හෝ විසින් ඒක අරගෙන.

මං හිතුවා ඒ කතාව ඔයාලට කියන්න ඕන කියලා. තාත්තා ලියපු විදියට නොවුනත් ඒ කතාව මට මතක හැටියට හෝ ඔබට කියන්නේ ඒ කතාවෙන් මේ සමාජය ගැන හොද පාඩමක් කියාදෙන නිසයි. මං හිතනවා ‘මගේ කතාව‘ වගේම නැත්නම් ඊටත් වඩා ඔයාලා මෙ කතාව වැලදගනී කියලා.

Next chapter - http://asanka-mind.blogspot.com/2013/01/1.html

No comments:

Post a Comment